i wish the earth would swallow me up
-
yer yarılsaydı da içine girseydim, büyük utanç yaşadıktan sonra sonra kullanılan ingilizce idiom.
tümünü gör
devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?